1. Prevederi generale

Termenii și condițiile se aplică la achiziționarea online, de pe site-ul www.beauty-care.ro, stabilesc condițiile și specifică drepturile și obligațiile vânzătorului (distribuitorului) și ale cumpărătorului (clientului, consumatorului).

Vânzător și operator al operațiunilor online este SC BEAUTYCARE SRL, cu sediul social în Miercurea Ciuc, Str. Harghita nr. 11, ap. 1, jud. Harghita, România. Compania este înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J19/734/2006, având codul de înregistrare fiscală RO2707958.

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri legate de acest site sau de condițiile sale de utilizare, vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail: office@beauty-care.ro .

 

2. Comanda

Cumpărătorul poate efectua comenzi prin adăugarea produsului/produselor în coșul de cumpărături urmând apoi pașii în care va selecta modalitatea de plată și va introduce datele de contact și de livrare. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături în lipsa finalizării comenzii nu atrage după sine înregistratrarea unei comenzi și implicit nici rezervarea automată a produsului.

După finalizare, detaliile comenzii se pot verifica atât în atașamentul mesajului de confirmare cât și în secțiunea „istoric comenzi” din contul de utilizator de pe site-ul nostru.

Prin finalizarea comenzii cumpăratorul agrează că toate datele furnizate, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate.

 

3. Definiții

  • Contractde vânzare - orice contract în temeiul căruia vânzătorul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora.
  • Vânzătorul (distribuitorul)- o persoană, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale oferă produsul  consumatorului. Este orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acționează în cadrul activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale în legătura cu contractele care intră sub incidenta OUG nr. 34/2014, precum și orice persoană care acționează în același scop, în numele său pe seama acesteia.
  • Consumator (cumpărătorul)- orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care în concordanță cu termenii și condițiile contractuale, acţionează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale.
  • Distribuitor(operatorul economic din lanțul de distribuție) - o persoană fizică sau juridică, autorizată, care, în cadrul activității sale profesionale, în concordanță cu termenii și condițiile contractuale, fabrică, importă, transportă sau comercializează produse ori părți din acestea sau prestează servicii.
  • Încheierea contractului de vânzare- comanda facută de cumpărător este un act cu efecte juridice, sub condiția confirmării și acceptării comenzii de către vânzător. Din momentul acceptării comenzii de către vânzător  și recepționării acceptării comenzii de către cumpărător între părți este încheiat un contract generator de drepturi și obligații în sarcina ambelor părti, asa cum sunt definite ele în contract sau în termenii și condițiile prezente, care sunt parte integrantă din acest contract.
  • Termeni și condiții- înțelegerea contractuală dintre vânzător și cumpărător, în conformitate cu termenii și condițiile arătate în această secțiune. Cumpărătorul acceptă termenii în care este încheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care generează efecte juridice de la momentul încheierii contractului de vânzare prin confirmarea și acceptarea comenzii de către vânzător. Cumpărătorul se obligă sa ia la cunoștință prezentele condiții, condiții pe care se consideră ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii către vânzător.

 

4. Formular de retragere din contract

Către:
BEAUTYCARE SRL
Miercurea Ciuc, Str. Vörösmarty Mihály nr.6
Jud. Harghita, Rom
ânia
Tel: 0743-288666, E-mail: 
office@beauty-care.ro

Formularul pentru retragere din contract îl găsiți aici.

Data:
Consumatorul are dreptul să se retragă din contract fără a da nici un motiv în termen de 14 zile lucrătoare, care se extinde la un termen de 90 de zile, de la data primirii produselor, doar achiziționând produse de pe www.beauty-care.ro. În cazul în care, contractul de vânzare acoperă mai multe tipuri de bunuri și furnizarea acestora este împărțită în mai multe părți, cele 90 de zile vor începe de la ultima parte livrată (ex. comandă împărțită); în cazul unei livrări repetate a bunurilor (se face un contract prin care mărfurile sunt trimise în mod repetat) perioada de 90 de zile începe de la prima livrare.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageți, vom rambursa suma, fară întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare prin transfer bancar (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere), în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

În cazul în care ați recepționat produsele comandate, expediați produsele fară întârzieri nejustificate la următoarea adresă SC BEAUTYCARE SRL, Str. Vörösmarty Mihály Nr. 6, Jud. Harghita, România, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor și sunteți responsabili doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și functionării produselor.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, adică să nu prezinte sub nici o formă semne de uzură sau consum, să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.

Retragerea din contract, fără a preciza motivul nu este posibilă în situația în care produsul a fost parțial folosit. Nu este posibilă retragerea din contract la produsele a căror caracter exclude acest lucru din motive igienice (de.ex. rujuri, creme, șampoane, pensule de machiaj, epilatoare, aparate de ras, etc). În situația în care produsul va fi început, deteriorat sau vizibil folosit, vânzătorul are dreptul să ceară contravaloarea pagubei.

Returnarea produselor gravate la cerere, nu este posibilă, deoarece acest serviciu este unul personalizat.

În funcție de starea produsului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.

Numai în anumite situații care depind numai de decizia Vânzătorului, acceptam returnarea produselor dacă acestea au fost folosite o singură dată sau prezintă mici urme de uzură. În astfel de cazuri Vânzătorul va face o verificare asupra produsului și va stabilii valoarea care trebuie returnată Cumpărătorului (cumpărătorul trebuie să precizeze un cont IBAN în RON, compus din 24 de caractere).

 

5. Procesarea comenzilor

După înregistrarea comenzii, veti primi prin e-mail un răspuns automat de confirmare. Comenziile primite până în ora 16, sunt de regula procesate în aceeași zi sau în urmatoarea zi lucrătoare. Produsele sunt de regulă livrate în termen de 2-3 zile lucrătoare. Cu toate ca 90% din produse sunt tot timpul în stoc, în mod excepțional, termenul de livrare se poate prelungi (datorită volumului ridicat de muncă).

 

6. Livrare

Livrarea prin intermediul curierului (DPD) în decurs de 2-3 zile lucrătoare. Dacă valoarea comenzii este până la 250 RON - livrarea constituie 21 RON. Dacă suma comenzii depășește 500 RON, Livrarea - gratuită!

Livrarea coletelor este posibilă numai pe teritoriul României.

 

7. Modalități de plată

  • În numerar, la livrare – cea mai des folosită metodă de plată. Platiți curierului, care vă emite o chitanță
  • Transfer bancar – după primirea comenzii veți primi numărul de cont pentru a putea efecuta plata în avans. La livrarea produsului veți primi și chitanța.

 

8. Garanție și reclamații

Garanția este valabilă de la data livrării produsului către cumpărător. Cumpărătorul are dreptul de a depune o reclamație în termen de 5 ani de la primire în cazul produselor cosmetice şi în termen de 2 ani de la primire în cazul altor bunuri. Vânzătorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrării sau care apar în interiorul termenului de garanție. O sesizare trebuie făcută prin e-mail sau la telefon, specificate în secțiunea „Contact” a prezentului site. Clientului îi va fi rambursată contravaloarea produsului într-un cont bancar. Sesizarea trebuie să conțină descrierea defectului reclamat și o copie a facturii (sau orice alt act care să demonstreze achiziția). Orice sesizare va fi procesată fără întârziere și clientul va fi informat despre constatările făcute. Procedura de retur va fi trimisă pe email clientului, imediat ce a fost recepționată sesizarea.

Garanția se acordă în următoarele cazuri:

  • Dacă este un defect care poate fi înlăturat, produsul va fi schimbat parțial sau total. Dacă defectul nu poate fi înlăturat datorită naturii disproporționate a acestuia, și înlocuirea produsului nu este posibilă, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani într-un cont bancar în RON.
  • Dacă este un defect care împiedică folosirea normală a produsului, înlocuirea acestuia sau renunțarea la achiziție.
  • În cazul defectelor multiple sau repetate, înlocuirea produsului sau renunțarea la achiziție. Reparația defectului există atunci când același defect, care împiedică folosirea normală, a fost înlăturat de cel puțin 2 ori în perioada de garanție și a reapărut. Defecte multiple înseamnă cel puțin 3 defecte care împiedică folosirea normală.
  • În cazul altor defecte ce nu pot fi înlăturate, și care nu necesită înlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renunțarea la achiziție.

Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul e obligat să facă o sesizare.

Formularul pentru returnarea unuia sau a mai multor produse îl găsiți aici.

În funcție de natura cazului, este posibil să nu fie necesar un certificat de garanție, dovada achiziției produsului fiind suficientă și necesară.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesată fară nici o întârziere, cu excepția cazului în care părțile s-au înțeles altfel. Vânzătorul va comunica cumpărătorului termenul și modalitatea de procesare a sesizării, inclusiv confirmarea reparațiilor necesare și durata acestora, sau, dacă este cazul, motivarea în scris a refuzului de a da curs solicitării.

BEAUTYCARE SRL
Miercurea Ciuc, Str. Vörösmarty Mihály nr.6

Jud. Harghita, Rom
ânia
Tel: 0743-288666

 

9. Prețurile și validitatea ofertei

Toate prețurile includ TVA și sunt finale. Prețurile sunt cele de la data comandării produselor, indiferent de eventualele modificări ulterioare ale prețurilor.

Prețurile produselor sunt bazate pe prețurile recomandate ale distribuitorilor exclusivi și sunt de regulă cele la care pot fi achiziționate în magazine.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare. 

 

10. Discount-uri (Reduceri)

În magazinul online, acordăm diferite tipuri de discount-uri. În cazul în care pentru un produs se pot aplica mai multe tipuri de discount, acestea nu se cumulează.

 

11. Factura electronică

După expedierea coletului veți primi un e-mail de confirmare în care se va afla și factura în format efectronic (PDF). Puteți astfel descărca factura accesând link-ul din e-mail. De asemenea, vă informam că factura electronică este disponibilă pentru descărcare în contul de utilizator, în orice moment, la cerere, prin e-mail la office@beauty-care.ro.

În conformitate cu Legea privind înregistrarea de vânzări, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță pentru cumpărător. De asemenea, vânzătorul trebuie să înregistreze imediat vânzarea online cu administratorul fiscal. În cazul unor dificultăți tehnice, înregistrarea trebuie să fie făcută în termen de 48 de ore, cel târziu.

 

12. Protectia datelor cu carcter personal

Toate datele personale pe care ni le comunicati, nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dvs. prealabil si vor fi prelucrate in conformitate cu legislatia in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal. Beneficiaţi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Puteti solicita oricand modificarea, actualizarea sau stergerea din baza de date. Prin lansarea comenzii cumparatorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.